Návod na používání a údržbu obuvi

Přišly Vám tenisky domů, na co se zaměřit?

Nyní si tenisky vyzkoušejte - ideálně na koberci či jiném čistém povrchu. Musíte si být jisti, že tenisky tvarem a velikostí odpovídají Vašim potřebám. Nevhodně zvolený druh obuvi, velikost, šíře nebo tvar nemohou být důvodem k pozdější reklamaci. Tenisky při každém obutí pečlivě rozšněrujte a využijte obouvací lžíci. Při nošení mějte tenisky vždy zašněrované k poslední dírce. Při zouvání je opět tenisky potřeba rozšněrovat a hlavně tenisky nezouvat pomocí sešlápnutí paty. Pokud Vás tenisky někde hodně tlačí, doporučujeme využít 14ti denní lhůtu na vrácení zboží bez udání důvodu. Tenisky jsou takto potřeba vrátit bez jakýchkoli známek nošení či poškození. Tenisky stačí zabalit tak, jak Vám přišly, aby se nijak nepoškodily.

 

Jak se o tenisky starat?

Ze všeho nejdříve bychom chtěli zdůraznit, abyste zvolené tenisky nosili způsobem a v prostředí, které odpovídá jejich účelovosti. V našem případě se jedná o sběratelskou obuv, kterou nedoporučujeme nosit každý den. Také rozhodně nedoporučujeme nosit tuto obuv za nepříznivého počasí (déšť, sníh, atp.) Noha se v tenisce přirozeně potí, proto doporučujeme tenisky po nošení nechat vyschnout. Obuv ale nikdy nevysoušejte v blízkosti tepelného zdroje. Také je nutné tenisky nenosit naboso. I za předpokladu, že se budete o tenisky dobře starat, Vám doporučujeme tenisky pravidelně střídat za jinou obuv. Rozhodně tak vydrží o dost déle. Pokud chcete tenisky vyčistit, omývejte je slabým mýdlovým roztokem, vždy otřete do sucha. Také je nutné používat prostředek určený k ošetření a impregnaci vrchového materiálu. Obuv za žádných okolností neperte. Důsledkem použití ekologických barev může obuv při mírném pocení nebo provlhnutí pouštět částečně barvu.

 

Reklamace + záruční doba

Tenisky mají 12ti měsíční záruční lhůtu. Jejich životnost, která závisí na údržbě a intenzitě používání, může být ale kratší. Pokud se za tu dobu ukáže, že je na teniskách nějaká výrobní vada, máte právo požádat o reklamaci. Tenisky zbavte všech nečistot a hygienicky nezávadné je zašlete ideálně včetně všeho příslušenství zpět k nám. Při balení zboží do krabice vložte doklad o zakoupení a písemně nám definujte výrobní vadu. Podmínky reklamace naleznete na stránce poučení o odstoupení od smlouvy, vrácení nebo reklamaci zboží.

 

Na co se vztahuje záruka?

Výrobní vady či jiný rozpor s kupní smlouvou vyskytující se v průběhu záruční doby za podmínky, že zákazník dodrží používání zboží k jejímuž účelovosti a také se bude o zboží vhodně starat za pomoci doporučených způsobu ošetřování uvedených v záručním listu. Vadou se rozumí nedostatek na zboží, kvůli kterému je omezeno případně znemožněno jeho další používání. Příčinou tohoto stavu však nemůže být opotřebení zboží způsobené běžným užíváním, úmyslné či neúmyslné poškození a zanedbání základních pravidel údržby.

 

 Na co se záruka nevztahuje?

Záruka se nevztahuje na funkční či vzhledové vady zboží a jeho součástí vzniklé jednou či více z následujících situací:

1) vady, které nevznikly běžným užíváním při kompletním dodržení základních pravidel údržby,

2) špatně zvolenou velikost,

3) úmyslné či neúmyslné poškození zboží a nedodržení základních pravidel údržby,

4) opotřebení kvůli nesprávnému výběru a užívání zboží,

5) závady, které nejsou reklamovány ihned po jejich zjištění bez zbytečného odkladu,

6) poškození vlivem agresivních látek, zejména olejů, nafty a benzinu.

 

Vážíme si Vaší projevené důvěry a v případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Tým ADONIO